Vind het antwoord op je vraag

link-target="_self" Contact met Thuispoort

Heb je nog vragen waar je geen antwoord op kunt vinden? Kunnen wij je ergens anders bij helpen? Dan kun je ook altijd contact opnemen met Thuispoort zelf.

Vul ons contactformulier in of bel ons via 085 - 330 35 50. We helpen je graag!

link-target="_self" Contact met corporaties

Heb je een vraag over een bepaalde woning? Bel, mail of kom langs bij de woningcorporatie die de woning te huur aanbiedt.

Ook voor al je andere vragen kun je bij één van de woningcorporaties terecht.

Contactgegevens van de aangesloten corporaties

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?
We doen ons best om jouw zoektocht naar een woning zo makkelijk mogelijk te maken. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met een beslissing. Of dat je ontevreden bent over onze service. Hieronder lees je wat je dan kunt doen.

Stap 1

Ben je het niet eens met een beslissing of ben je ontevreden over onze service? Of ben je het niet eens met de overgang van je inschrijving naar Thuispoort? 

Neem dan eerst contact met ons op via de telefoon, per mail of kom aan de balie van één van de aangesloten woningcorporaties. Ben je ontevreden over het resultaat daarvan? Dan kun je de volgende stap zetten. 

Stap 2

Stuur een e-mail naar Thuispoort via klachtenthuispoortnl en leg je klacht nog een keer uit. Geef ook aan welk contact je al eerder hebt gehad over je klacht en wat het resultaat daarvan was. Binnen twee weken na ontvangst van de klacht ontvang je bericht van ons via e-mail. Dit kan een reactie op de klacht zijn, of een verzoek om meer informatie.

Als we denken dat jouw klacht terecht is, dan laten we je weten hoe we de klacht gaan oplossen. Als we denken dat jouw klacht onterecht is, dan leggen we uit waarom we dat vinden.

Vind je hierna nog steeds jouw klacht terecht is en wil je dat er verder naar gekeken wordt? Ga dan naar stap 3.

Stap 3

Ben je niet tevreden en vind je jouw klacht nog steeds terecht? Dan kun je de klacht melden bij de onafhankelijke regionale klachtencommissie. Let op: De klachtencommissie neemt alleen klachten in behandeling die al eerder aan Thuispoort zijn gemeld en waarvoor Thuispoort genoeg kans heeft gehad om deze op te lossen.

Op de website van de Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties lees je welke klachten wel of niet behandeld worden. Ook kun je hier je klacht indienen via een formulier.

 

Meer informatie